sobota, 22 marca 2014

Szycie na zamówienie gwarancją najwyższej klasy wykonania

Przygotowania do ślubu mojej siostry mknie do przodu! Restauracja już opłacona, wyszukałyśmy pierwszej klasy kapelę, ustaliłyśmy menu, ale Ala nadal nie może zdecydować się na ostateczną decyzję w kwestii sukni ślubnej. Całe szczęście, że sama mam to za sobą! Ja znalazłam sukienkę dosyć szybko, miałam już coś na oku. Ale Ala jest całkiem innym człowiekiem – stara się szukać czegoś, w czym zauroczy się od samego początku. Nie żebym się skarżyła! Bardzo dobrze rozumiem kłopoty mojej siostry. Chce pięknie wyglądać, a równocześnie nie chce się spłukać. Najprawdopodobniej w następnym tygodniu zawiozę Alę do Wrocławia, rzekomo jest tam parę godnych uwagi salonów sukien ślubnych. Wiele więcej na galerii mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz