sobota, 15 marca 2014

Kreacje jak z bajki.

Organizacja ślubu mojej siostry idzie pełną parą! Restauracja już zarezerwowana, wyszukałyśmy świetną kapelę, wybrałyśmy jadłospis, jednak Ala wciąż nie może ostatecznie wybrać sukni. Jaka to radość, że sama mam to za sobą! Ja kupiłam sukienkę całkiem szybko, miałam już coś na oku. Ale Ala jest zupełnie inną osobą – stara się szukać czegoś, w czym zauroczy się od samego początku. Wcale się nie skarżę! Uwielbiam Alę i próbuję jej pomóc. Jednak propozycje tutejszych salonów niedługo nam się skończą. Najwyższy czas na wyprawę w inne strony, prawdopodobnie zawiozę siostrę do Wrocławia. Krążą słuchy, że każda znajdzie tam suknię ze snów ;) Jeśli poszukujesz wiadomości na temat sukien ślubnych: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz