poniedziałek, 31 marca 2014

Suknie jak z bajki.

Przygotowania do ślubu mojej młodszej siostry mknie do przodu! Restauracja już zarezerwowana, znalazłyśmy pierwszej klasy orkiestrę, ustaliłyśmy jadłospis, jednak Ala ciągle nie może zdecydować się na ostateczną decyzję w kwestii ślubnej kreacji. Jakie to szczęście, że mam to już za sobą! Osobiście znalazłam sukienkę dość szybko, wiedziałam, czego chcę. Jednak Ala jest zupełnie inną osobą – stara się szukać czegoś, w czym zauroczy się od samego początku. Chyba zaciągnę moją siostrzyczkę w kierunku Wrocławia. Koleżanki z firmy mówiły mi o salonie mody ślubnej, w którym dwie spośród nich kupiły wyśnioną sukienkę! Więc i może Ala coś tam znajdzie? Dużo więcej na temat sukien ślubnych: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz