poniedziałek, 10 lutego 2014

Wykwalifikowana krawcowa stworzy wyjątkową kreację

Aktualnie, dni mijają mi przede wszystkim na organizowaniu ślubu mojej siostrzyczki. W sumie zbliżamy się do końca – jest muzyka, jest catering… Ale ciągle nie ma ślubnej kreacji. Jaka to radość, że mam to już za sobą! Osobiście znalazłam sukienkę dość szybko, wiedziałam, czego chcę. Ale Ala jest całkiem inna – szuka czegoś, w czym zauroczy się od samego początku. Nie żebym narzekała! Świetnie rozumiem kłopoty mojej siostry. Chce wyglądać wyjątkowo, a jednocześnie nie chce wydać wszystkich pieniędzy. Najpewniej w następnym tygodniu zawiozę Alę do Wrocławia, rzekomo jest tam trochę godnych uwagi salonów sukien ślubnych. Wiele więcej na galerii mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz