piątek, 28 lutego 2014

Sukienki i suknie.

Z każdym dniem więcej czasu poświęcam na pomaganie młodszej siostrze zorganizować jej ślub. Zarezerwowałyśmy już weselną salę, mamy kapelę, w sumie mamy wszystko z wyjątkiem… sukni ślubnej. Ala ciągle nie potrafi się na nic zdecydować. Całe szczęście, że sama mam to za sobą! Ja znalazłam suknię całkiem szybko, wiedziałam, czego chcę. Ale Ala jest zupełnie inną osobą – chce znaleźć coś, w czym zakocha się od pierwszego wejrzenia. Nie narzekam! Świetnie rozumiem dylematy mojej siostry. Chce pięknie wyglądać, a w tym samym nie chce się spłukać. Chyba w przyszłym tygodniu zabiorę Alę do Wrocławia, ponoć jest tam trochę godnych uwagi galerii mody ślubnej. Dużo więcej na temat sukien ślubnych: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz