wtorek, 25 lutego 2014

Dodatki na mszę ślubną i wesele

Organizowanie ślubu mojej siostrzyczki idzie pełną parą! Restauracja już opłacona, wybrałyśmy pierwszej klasy orkiestrę, wybrałyśmy jadłospis, jednak Ala wciąż nie potrafi ostatecznie wybrać ślubnej kreacji. Całe szczęście, że mam to już za sobą! Osobiście znalazłam sukienkę dość szybko, miałam wymarzoną sukienkę od dłuższego czasu. Jednak Ala jest zupełnie inną osobą – chce znaleźć coś, w czym zauroczy się od samego początku. Wcale się nie skarżę! Kocham moją siostrę i próbuję jej pomóc. Jednak oferty pobliskich salonów powoli nam się kończą. Myślę, że to najwyższy czas na wycieczkę w inne rejony, najprawdopodobniej wezmę siostrę do Wrocławia. Wieść niesie, że można znaleźć tam suknię ze snów ;) Wiele więcej na galerii mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz