sobota, 15 lutego 2014

Odzież na ślub i imprezę weselną

Organizacja ślubu mojej siostry idzie pełną parą! Sala weselna już opłacona, wybrałyśmy świetną kapelę, ustaliłyśmy menu, ale Ala ciągle nie umie zatwierdzić wyboru sukni. Jakie to szczęście, że jestem już po ślubie! Osobiście wybrałam suknię ślubną dosyć szybko, miałam już coś na oku. Jednak Ala jest zupełnie inna – szuka czegoś, w czym zakocha się od pierwszego wejrzenia. Nie żebym się skarżyła! Świetnie rozumiem problem mojej siostry. Chce wyglądać wyjątkowo, a jednocześnie nie chce wydać fortuny. Prawdopodobnie w nadchodzącym tygodniu wezmę ją do Wrocławia, ponoć można tam znaleźć trochę interesujących galerii mody ślubnej. Jeżeli poszukujesz wiadomości na temat mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz