piątek, 14 lutego 2014

Szycie na zlecenie gwarancją najlepszej klasy wykonania

Organizowanie wesela mojej siostrzyczki idzie pełną parą! Sala już zaklepana, znalazłyśmy świetną kapelę, ustaliłyśmy menu, ale Ala ciągle nie może ostatecznie wybrać sukni. Jakie to szczęście, że sama mam to za sobą! Osobiście wybrałam sukienkę dość szybko, miałam wymarzoną sukienkę od dłuższego czasu. Jednak Ala jest zupełnie inna – próbuje znaleźć coś, w czym zauroczy się od samego początku. Wcale nie marudzę! Uwielbiam moją siostrę i staram się pomóc. Ale propozycje pobliskich salonów niedługo nam się skończą. Myślę, że to najwyższy czas na wyjazd w inne rejony, prawdopodobnie wezmę siostrę do Wrocławia. Krążą słuchy, że każda znajdzie tam suknię ze snów ;) Jeśli poszukujesz wiadomości na temat sukien ślubnych: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz