piątek, 21 lutego 2014

Sukienki oraz jedwabie.

Coraz więcej czasu poświęcam na pomaganie mojej siostrze zorganizować jej wesele. Zarezerwowałyśmy już salę, mamy orkiestrę, właściwie wszystko z wyjątkiem… ślubnej kreacji. Ala wciąż nie potrafi podjąć ostatecznej decyzji. Jakie to szczęście, że sama mam to za sobą! Ja wybrałam suknię dość szybko, miałam już coś na oku. Ale Ala jest całkiem innym człowiekiem – stara się szukać czegoś, w czym zakocha się od pierwszego wejrzenia. Wcale nie marudzę! Kocham Alę i chcę jej pomóc. Mimo wszystko propozycje pobliskich salonów niedługo nam się skończą. Chyba czas na wycieczkę w inne strony, prawdopodobnie zabiorę Alę do Wrocławia. Wieść niesie, że ram znajdziemy bez problemu wymarzoną suknię ;) Dużo więcej na galerii mody ślubnej: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz