wtorek, 4 lutego 2014

Własna krawcowa pewnością najwyższej jakości

Mnóstwo czasu poświęcam na pomaganie mojej siostrze zorganizować jej ślub i wesele. Opłaciłyśmy już salę, znalazłyśmy odpowiednią kapelę, w sumie zorganizowane jest już wszystko z wyjątkiem… ślubnej kreacji. Ala cały czas nie potrafi się na nic zdecydować. Całe szczęście, że sama mam to za sobą! Ja znalazłam sukienkę dość szybko, miałam wymarzoną sukienkę od dłuższego czasu. Ale Ala jest całkiem innym człowiekiem – stara się szukać czegoś, w czym zauroczy się od samego początku. Wcale nie narzekam! Kocham Alicję i chcę jej pomóc. Jednak katalogi pobliskich salonów powoli nam się kończą. Myślę, że to najwyższy czas na wyjazd w inne rejony, najpewniej zabiorę Alicję do Wrocławia. Krążą słuchy, że ram znajdziemy bez problemu wymarzoną suknię ;) Dużo więcej na ten temat: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz